А Н К Е Т А
1.
Прізвище, ім’я, по батьковіПеревалова
Ольга Григорівна
2.
Дата і місце народження 23 травня 1981
р., с. Кантакузівка, Драбівський район,
Черкаська область
3.
Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail
м. Черкаси
вул. Гайдара 1 кв.; OlyaPerevalova@ukr.netабо Phyzika@mail.ru
4. Освіта, назва навчального закладу, рік закінчення, спеціальність за дипломом:вища, Черкаський державний університет імені Богдана Хмельницького, спеціальність «Фізика» та здобула кваліфікацію фізика, викладач фізики, вчитель основ інформатики, закінчила - 2003 р.
5. Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу)ДНЗ «Черкаське вище професійне училище ім. Героя Радянського Союзу Г.Ф.Короленка», вул., Смаглія 6
6.
Стаж роботи: загальний 6
років (
7.
Кваліфікаційна категорія спеціаліст ІІ категорії
8. Класи, в яких викладаєте
10,11 класи
9. Мова викладання
українська
10. Проблема
(тема), над якою працюєте застосування
ІКТ технологій на уроках фізики
11. Інноваційні
форми роботи та технології, що використовуються
Інтерактивне навчання та
нестандартні уроки (Дискусія, робота в малих групах, моделюючі вправи,
уроки-сценарії відомих телепередач, мозковий штурм);
Використання мультимедійного обладнання
(комп’ютери, мультимедійний проектор, проекційний екран); застосування тестів в
електронному варіанті, віртуальна лабораторія фізики, клавіатурний тренажер.
12. Ваше
педагогічне кредо
13. Намалюйте (словесно
у формі статті в газету від третьої особи) свій педагогічний портрет
або візитну картку
Перевалова Ольга Григорівна: викладач фізики та інформатики, працює в училищі із 2006 року, до цього перебувала у декретній відпустці, працює за фахом, має відповідну освіту, намагається постійно удосконалюватися і поряд з традиційними методами навчання застосовувати інновації, які впроваджуються в освіту. Для оцінювання учнів використовує тестові форми завдань, які підготують у подальшому учнів до ЗНО. Використовує нестандартні форми навчання, так як вони дають навіть учневі з низьким рівнем знань «показати себе з кращої сторони», дати йому впевненість у собі: «Я теж так зможу»… Намагається заохочувати учнів і викликати інтерес до власного предмету, перебороти їхній страх перед точними науками, для цього використовує різноманітні документальні фільми, відеоролики із фізичними явищами, із застосуванням інноваційних технологій, керуючись гаслом «Краще раз побачити ніж сто разів почути». У 2007 р. успішно пройшла курси «Intel Навчання для майбутнього», опанувала пакет офісних програм MSOffise: Exsel, PowerPoint, Word, Publisher, MovieMaker - відтоді стала тренером курсів «Intel Навчання для майбутнього» та «Комп’ютерного всеобучу» тренує своїх колег.
Перевалова О.Г. Презентація ІКТ та можливості їх застосування на уроках фізики
Презентація про теорію світла
Робочий зошит з фізики тема: «Властивості газів, рідин, твердих тіл»Властивості рідин
Вологість повітря
Лабораторна робота 4
Лабораторна робота 5
Насичуюча і ненасичуюча пара
Основні положення молекулярно кінетичної теорії
Презентація до уроку «Властивості рідин. Поверхневий натяг рідини»
План до уроку «Змочування. Капілярні явища» Сценарій позаурочного заходу «Фізика навколо нас»Презентація позаурочного заходу «Фізика навколо нас»
Презентація «Інтерференція в природі»
Презентація «Квантові генератори та їх застосування»
Презентація «Фотоефект»
Презентація «Компетентнісний підхід на уроках фізики»
Сценарій позаурочного заходу з фізики на тему: «Фізичний портал»Незвичайні фізичні явища
Зошит з фізичного практикуму (І курс для ПТНЗ, 10 клас рівень стандарту)