Среда, 27.11.2024, 20:55

1Віртуальний методичний кабінет

Державний навчальний заклад «Черкаське вище професійне училище ім. Героя Радянського Союзу Г.Ф.Короленка» (відділення)

Главная Регистрация Вход
Приветствую Вас, Гость · RSS
Выберите раздел:
Статистика

Онлайн всего: 9
Гостей: 9
Пользователей: 0
Форма входа
 Казначей І.П.

 Анкета

foto1. Прізвище, ім’я та по батькові Казначей Ірина Петрівна.
Короткі біографічні відомості: Дата та місце народження 14 вересня  1981 року с. Мельники, Чигиринського р-н., Черкаської обл.
Коли, де і в яких навчальних закладах навчався 1999 – 2004 рр. Черкаський національний університет    ім. Б . Хмельницького (викладач української мови і літератури та зарубіжної літератури),      2005-2007рр.    Кіровоградський державний педагогічний  університет ім. В. Винниченка отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Історія» _та здобула кваліфікацію вчителя історії основної і старшої школи.
Яку освіту отримав (розряд за всіма робітничими професіями, спеціальність, кваліфікація за дипломом) вища
Коли, де і на якій (педагогічній, виробничій) посаді працював 2004 – 2009 рр. ПТУ №8 м. Черкаси викладач  історії, з 2009 р. ДНЗ  «ЧВПУ ім. ГРС Г.Ф. Короленка» викладач історії.
Домашня адреса, телефон  м. Черкаси, вул. Енгельса 164/1,         к. 517, тел. 0974895283
Педагогічний стаж, в тому числі в закладі 9 років
Посада, перелік всіх предметів, які викладає викладач історії ДНЗ «ЧВПУ ім. ГРС Г.Ф.Короленка», історія України, художня культура, народознавство, історія мистецтва.
Педагогічне звання, категорія, тарифний розряд  спеціаліст І категорії
Почесні звання, нагороди не має
Підсумки останньої атестації встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І  категорії»
2.    Методична проблема, над якою викладач працює і де вона відтворюється. Викладач працює над методичною проблемою «Використання інтерактивних методик для формування історичного мислення учнів»  під девізом  « Цікаво – значить ефективно». Вся діяльність викладача спрямована на те, щоб зацікавити підлітків предметом, виховати впевненість учнів у своїх силах та можливостях, розвивати вміння учнів отримувати інформацію з різних джерел знань, сприяти вихованню в них поваги до історичного минулого, розвивати вміння учнів здобувати інформацію за різними історичними джерелами, виховувати в них почуття патріотизму.
3.    Участь в обласних та методичних заходах і виставці «Профтехосвіта Черкащини». Конкурс «Стежками історичної та культурної спадщини Черкащини», «Золота підкова Черкащини. «Холодноярська історія» (ІV місце) 2006 р.,  участь  у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу  учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням серед учнів професійно – технічних навчальних закладів області на тему: «Антикріпосницька спрямованість в творчості Т.Г.Шевченка» (номінація «Історія України і державотворення»), конкурс «Об’єднаємося ж брати мої» в номінації історія України. В 2011 р. брала участь у педагогічних читаннях на тему: «Інформаційно - комунікативні технології навчання та можливості їх застосування на уроках суспільно – гуманітарних дисциплін».  Всеукраїнський конкурс мультимедійних проектів «Врятувати від забуття», тема роботи: «Лиш у труді живе людина».   В 2012 р. участь учениці Точальна А.  в Малій Академії Наук з науково-дослідницькою роботою «Історія і трагедія Бабиного Яру». В 2013 р. обласний конкурс  «Стежками історичної та культурної спадщини регіону», назва проекту: «Мій навчальний заклад – сходинка до кар’єри», Мошенська О.В., постійна участь в обласних виставках «Освіта Черкащини» та «Профтехосвіта Черкащини».
4.    Позаурочна робота та робота з талановитою молоддю. З метою виховання інтересу до предмету викладач  традиційно проводить позакласні заходи: тематичний вечір  «Відомі політики», вечір відпочинку «Подорож в минуле», інтелектуальне шоу «Пізнай себе», та інші, його учні приймають участь у І та ІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін. Відвідують краєзнавчий музей та екскурсії до музею О.П. Сурікова на тему «Наш край в роки Великої Вітчизняної війни».
5.    Які педагогічні технології і методики викладач використовує. Викладач використовує  такі педагогічні технології: навчання в співробітництві викладача з учнями, проблемне навчання, диференційоване навчання, використання ігрових елементів на уроках історії, створення презентацій різних напрямків за допомогою Power Point,  використання Internet - ресурсів.
6.    Використання у роботі ІКТ. Викладач пройшла навчання за освітньою програмою «IntelНавчання для майбутнього» (2009 рік),  використовує у навчальному процесі переносний   мультимедійний проектор EPSON ЕМР-Х 52 та ноутбук DELL, використовує на уроках презентації, аудіотексти з історії України.

Казначей І.П. Використання інтерактивних методик для формування історичного мислення учнів (досвід роботи)

Казначей І.П. Презентація досвіду роботи: Використання інтерактивних методик для формування історичного мислення учнів

Казначей І.П. Робочий зошит учня з предмету «Історія України» по темі «Україна в роки Першої світової війни. Початок Української революції» Казначей І.П. Зміни в управлінні господарством у другій половині 50 – першій половині 60 рр. ХХ ст. (урок)

Казначей І.П. Презентація до уроку на тему: Зміни в управлінні господарством у другій половині 50 – першій половині 60 рр. ХХ ст.

Казначей І.П. Виховний захід на тему «66-та весна»

Казначей І.П. Презентація до виховного заходу на тему «66-та весна»

Казначей І.П. Інформаційна карта кращого педагогічного досвіду
Copyright MyCorp © 2024
Поиск
Календарь
«  Ноябрь 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Бесплатный конструктор сайтов - uCoz