1. Прізвище, ім’я та по батькові Осокін Леонід Миколайович
2. Дата і місце народження 10.07.1954 Черкаська обл., Золотоніський р-н, с.Деньги
3. Освіта, назва навчального закладу, рік закінчення, спеціальність за дипломом
Черкаський педагогічний інститут, 1981, вчитель хімії та біології
Черкаський хіміко-технологічний технікум, 1989, технік-механік
4. Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу)
ДНЗ «Черкаське ВПУ ім. Г.Ф.Короленка», вул., Смаглія 6, т.453191
5. Стаж роботи загальний 42 роки, у тому числі педагогічний 32
6. Кваліфікаційна категорія спеціаліст вищої категорії
7. Звання старший викладач
8. Державні нагороди, відзнаки (обов’язково рік нагородження) 2001 р., Відмінник освіти України
9. Класи, в яких викладає 10, 11
10. Мова викладання українська
11. Проблема (тема), над якою працює інтерактивні технології на уроках біології.
12. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках біології. Широко використовуються Інтернет ресурси у підготовці матеріалу на уроках. Постійний зв’язок предметів з науковими досягненнями та новинками біології.
13. Ваше педагогічне кредо: Без прикладів неможливо ні правильно вчити, ні успішно вчитися.
14. Намалюйте (словесно у формі статті в газету від третьої особи) свій педагогічний портрет або візитну картку
У своїй методиці викладання предмету біологія, викладач використовує інтерактивне навчання. Формує вміння учнів установлювати гармонійні стосунки з природою на основі поваги до життя як найвищої цінності, до всього живого, як унікальної частини біосфери. Здійснює інформаційну підтримку предмета за допомогою стандартного програмного забезпечення («Бібліотека електронних наочностей», електронний посібник «Біологія людини» тощо). На уроках використовує мультимедійний проектор, що допомагає ілюструвати теоретичний матеріал. Проводить уроки з використанням віртуальних лабораторних дослідів і практичних робіт.
На уроках Леонід Миколайович, доцільно поєднує колективні та індивідуальні форми навчання, де кожен учень знаходиться в полі зору викладача. Для перевірки навчальних досягнень використовує різнорівневі тестові завдання, опанував інтерфейс програми комп’ютерних тестів: «Test 2», яку поступово впроваджує в навчальний процес. Часто використовує на уроках презентації, які розробляє власноруч так і розроблені учнями. Має велику колекцію відео фрагментів із предмету. При підготовці до уроку, використовує різноманітні Інтернет – ресурси, для здійснення віртуальних подорожей. Постійно шліфує свою педагогічну майстерність, відмовляючись від застарілих методичних стереотипів. Оптимально поєднує методи і засоби, які допомагають досягти результативності уроку, а отже - і добрих знань учнів.
Викладач зацікавлює учнів до наукової діяльності з предмету, участі у різних змаганнях, олімпіадах, МАН
Осокін Л.М. Презентація досвіду роботи
Скачать презентацiю
Осокін Л.М. «Інтерактивні технології на уроках біології» (опис педагогічного досвіду)
ОсокінЛ.М. Методична розробка серії уроків з теми «Структура клітинного рівня:біомолекули та органели клітини»
Oсокін Л.М. Презентація «Макроеволюційний процес»
Осокін Л.М. Презентація «Двомембранні органели»
Осокін Л.М. Презентація «Рослинна клітина»
Посібник «Хімія в таблицях і схемах» (Неорганічна хімія)
Сценарій позаурочного заходу з біології на тему: «Магія живої природи»
Презентація до позаурочного заходу з біології на тему: «Дивовижні рослини»