АНКЕТА
1. Прізвище, ім’я та по батькові: Носко Наталія Олександрівна
2. Дата і місце народження: 30.01.1985р., м. Черкаси.
3. Повна домашня адреса (індекс), телефон (код), факс, e-mail: м. Черкаси, вул. Гагаріна 27
4. Освіта, назва навчального закладу, рік закінчення, спеціальність за дипломом: ЧНУ ім..Б. Хмельницького, спеціальність : «художник , оформлювач інтер’єру»
5. Коли, де і на якій посаді ( виробничій, педагогічній) працював: 2009р., Черкаське вище професійне училище ім. героя Радянського союзу Г.Ф. Короленка, майстер виробничого навчання.
6. Стаж роботи загальний : 9 років, у тому числі педагогічний стаж в училищі 4 років.
7. Кваліфікаційна категорія : викладач ІІ-ї категорії
8. Звання
9. Державні нагороди, відзнаки (обов’язково рік нагородження)
10. Курси підвищення кваліфікації : пройшла в 2011р
11. Остання атестація, результат
12. Проблема (тема), над якою працює : « ВИКОРИСТАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З КУРСУ «ФЛОРИСТИКА»
13. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються : використання ІКТ на уроках, методи : використовую такі педагогічні технології: прес- конференції , мозковий штурм, проблемне на¬вчання, бесіду, інтерактивні методи навчання такі , як : проекти, рольові ігри, метод «мікрофон» , метод « естафети» і т.д. творчі завдання, створення презентацій різних напрямків за допомогою Power Point, використання Internet - ресурсів. Пройшла навчання за освітньою програмою «Компютерний всеобуч»(2010 р.) використовує у навчальному процесі переносний мультимедійний проектор EPSON ЕМР-Х 52,
14. В яких конкурсах брали участь ваші учні, результативність :
Позаурочна робота та робота з талановитою молоддю. участь в конкурсах : «Шевченківськими стежками 2011р.», «Шевченківськими стежками 2012р.», « На кращу рекламну продукцію 2012р. (Брендбук)» , «На кращий лабораторно-демонстраційний прилад 2011р», «На кращий лабораторно-демонстраційний прилад 2012р» ; участь учнів в першому міському конкурсі флористики "Фестиваль квітів”,що проходив в рамках акції "Подарунок місту” -2011рде учениця завоювала приз глядацьких симпатій;; участь у виставках: Грудень , 2011 р. , м. Черкаси ПК «Дружба народів» , виставка – продаж до Нового року; Лютий , 2012р. м. Черкаси ПК «Дружба народів» , виставка – продаж до 8Березня; Вересень, 2012р., м. Київ , ІХ Міжнародна виставка декору та предметів інтер’єру, покликана демонструвати нові тенденції в декорі і новорічній флористиці ; Лютий , 2013р., м. Київ , Х Міжнародна виставка декору та предметів інтер’єру, присвячена цьогорічним тенденціям великодньої флористики і декору, а також II Спеціалізовану виставку садово-паркового благоустрою . Лютий, 2013 м. Київ , Міжнародний виставковий центр « Київ Експо» передсвяткова виставка – ярмарка до 8 Березня «Медвін : Рукоділля. Подарунки для жінок», де учениця Краснощок К. проводила майстер – клас по виготовленню листівки; 28лютого 2013 м. Київ, Міжнародний виставковий центр, виставка «Хенд мейк», на якій ми цього разу представляли свою роботу, коллаж з калами , виконану у стилі гобілена і отримали диплом та подяку від організаторів виставки
15. Ваше педагогічне кредо : « Результат моєї роботи – це результат роботи моїх учнів»
16. Намалюйте (словесно у формі статті в газету від третьої особи) свій педагогічний портрет або візитну картку
Викладачем флористики в училищі я працюю 3-тій рік, тобто досвід роботи в цій сфері діяльності , в мене невеликий. Але на сьогоднішній день , в мене вже склалась певна методика роботи з учнями.
Флористика – це мистецтво роботи з квітами, спеціальність надзвичайно красива і цікава , спеціальність основана на практичній діяльності учнів, на роботі руками, тому дуже важливо , щоб на заняттях з теорії учні разом із знаннями отримували бажання творити і втілювати в життя свої ідеї
Тому в своїй роботі я ставлю за мету:
Донести учням теоретичний матеріал так, щоб у них виникло бажання застосувати отримані знання на практиці у творчості.
Таких результатів можна досягти тільки за рахунок великої любові до роботи ,бажанням працювати з учнями, а також власним прикладом
В Україні відбувається становлення нової системи професійної освіти, яка спрямована на здійснення істотних змін в педагогічних технологіях, що відповідають вимогам сьогодення. Тому виникає потреба в розробці технологій нетрадиційних форм навчання, що мають на меті підвищення якості професійної підготовки учнів і рівня професіоналізму викладача.
Якраз для досягнення своєї мети я використовую нетрадиційні форми і методи навчання .
Використання нетрадиційних форм проведення занять сприяє зацікавленості у вивченні предмету, розвиває творчу самостійність учнів, привчає до роботи з різними джерелами знань. Такі форми проведення занять різноманітять традиційність навчання, пожвавлюють думку. Кожне таке заняття має свою композицію та свій сценарій. У своїй практиці я застосовую такі форми навчання, як уроки-пізнавально-розважальні ігри, уроки-ігри ,уроки-професійно-рольові ігри , уроки-пошуки ,уроки-драматизації.
Головне правило ,яке я наслідую в своїй роботі , це любити те, чим я займаюся, тільки таким чином можна знайти шлях до сердець своїх учнів.
Носко Н.О. «Використання нетрадиційних форм навчання під час проведення занять з курсу флористики» (досвід роботи)
Носко Н.О. Портфоліо(Скачать)
Носко Н.О. Словник-довідник флориста
Носко Н.О. Лабораторно-демонстраційний прилад «Динамічна вітрина»
Скачать презентацiю